Гаранция и сервиз

Гаранция

Продуктите AGU са с гаранция 24 месеца. Гаранцията не покрива консумативите.
При всеки закупен от сайта ни продукт, имате право на връщане в 14-дневен срок от датата на покупка и възстановяване на неговата парична стойност или замяната му с нов такъв.
Поради хигиенни причини, ако аспиратор Penguin бъде използван, не можете да се възползвате от възможността да го върнете в 14 дневен срок от покупката.  В случай на техническа неизправност, той може да бъде заменен с нов, след щателна инспекция от нашия инжинерен техник.
При връщане на продукт, който е използван, могат да ви бъде удържана паричната стойност на неговите консумативи. Това ще ви бъде съобщено след получаване на върната стока в нашия офис. 
Това право може да бъде отказано, ако уредът не е в състоянието, в което сте го получили (вкл. опаковката) или не сте съхранили касовата бележка.
Разходите за доставка на върнат продукт се поемат от купувача.

Употреба
Преди да започнете да използвате уреда, прочетете внимателно инструкциите за сглобяване (ако има такова) и правилния начин на употреба на уреда. 
Запознайте се подробно с инструкциите за неговата експлоатация, които могат да се намерят както приложени в опаковата му, така и на сайта ни.
Обърнете специално внимание на начина почистване и поддръжка. 

Връзка с нас
При възникнали въпроси може да се свържете с нас на имейл (info@agu-baby.bg), по телефона (0897070171) или на facebook страницата ни

Сервиз
При възникване на казус с уреда – може да се обърнете към нашия сервиз на телефон 0894415157.
Уредът може да се изпрати към сервиза, за извършване на сервизна дейност.
Моля, когато пращате уреда, не забравяйте да добавите гаранционната карта, за да се впише сервизната дейност, която му е извършена.
Уреди, изпратени без гаранционни документи, не могат да бъдат обслужвани.
Установеният от закона срок за сервизиране на уред, е 30 дни от постъпването му. Ние се стараем да го поправим и върнем в най-бърз срок.
Ако уредът не е закупен от нашия сайт, но искате да използвате гаранционния сервиз, може да го изпратите към  сервизите, посочени в документите, приложени в опаковката.

Този текст е съставен съгласно ЗЗП и по-специално чл. 112-115. 

Контакт на сервиза:
Пловдив
Рилон Център
Бул. Константин Величков 2
Ет. 2 офис 12
0894415157

ИМАТЕ ЛИ ОЩЕ ВЪПРОСИ?
ПОРЪЧАЙТЕ ОБАЖДАНЕ

(089) 70 70 171